مصاحبه آرشیو خبر ها
خرید براردی از نگه داشتن موراتا آسان تر است

خرید براردی از نگه داشتن موراتا آسان تر است

جوزپه ماروتا این روزها سوژه ی توجه اکثر خبرنگاران است، شایعات زیادی پیرامون نقل و انتقالات باشگاه شنیده می شود، او در گفت و گو با توتواسپورت گفت:

 

ما می خواهیم آلوارو را کنارمان نگه داریم، این هدف روشن ماست. با این حال این کار بسیار پیچیده است و به ما بستگی ندارد. با این همه این پسر اوقات بسیار شگفت انگیزی را اینجا گذرانده، او بسیار خوشحال است. یوونتوس ذاتا خانه ای اوست. براردی؟ اگر بخواهیم دشواری مذاکرات را در نظر بگیریم، خب براردی آسان تر است. کودارادو؟ ما هنوز با چلسی صحبت نکرده ایم اما مثل مورد موراتا، خوان خیلی خوب توسط آلگری تحسین شده است اما او صرفا یک بازیکن قرضی است. ما تلاش خواهیم کرد که کوادرادو را حفظ کنیم، فکر می کنم چلسی در آن پست کاملا غنی است. در ضمن سعی داریم لمینا را هم نگه داریم.

 

آیا کاوانی یک هدف واضح است؟

 

ما می توانیم از او استفاده کنیم، اگرچه که در خط حمله همین الان هم بازیکنان با ارزشی داریم، و 3 بازیکن جوان در اختیارمان است که می توانند تا سالها اینجا بازی کنند. ما آماده ایم که از از هر فرصتی در بازار نقل وانتقالات استفاده می کنیم، اما خب در حقیقا تعدادشان زیاد نخواهد بود، چرا که تیم ما همین الان هم بسیار قدرتمند است. بعضی ها خواهند آمد، اما پیدا کردن بازیکنانی که از یاران کنونی ما بهتر باشند آسان نیست. در عرض شش سال، به استانداردهایی رسیده ایم که در سطح اروپا هم می توانیم رقابت کنیم. ترکوارتیستا؟ لزوما نه، ما بازیکنان و مربی انعطاف پذیری داریم که در مدیریت منابعی که در اختیار داشته بسیار خوب عمل کرد است.

 

پوگبا دائما به تیم های بزرگ اروپایی لینک می شود:

 

اگر دست ما باشد، همه می مانند، 100٪. اما سرنوشت هر بازیکن در ذهن خودش است و اگر کسی بخواهد برود نگه داشتنش بسیار دشوار خواهد شد. اما در حال حاضر نگران نیستیم، هماهنگی فوق العاده ای وجود دارد. من در طول جشن دیروز دقت کردم که یوونتوس علاوه بر اینکه یک تیم است، همه هم با یکدیگر دوست هستند. اگر پوگبا 100 میلیون یورو ارزش داشته باشد، بعدش دیبالا چقدر می ارزد؟ 200 میلیون! نه، شوخی کردم، 99 میلیون و بعدش صحبت خواهیم کرد ….

 

او در پایان گفت:

 

کاسرس؟ نمی دانم آیا او به ناپولی می رود یا نه. قرارداد او رو به پایان است و او می تواند با هر تیمی که می خواهد به توافق برسد. هامشیک؟ ما دیگر به دنبال او نخواهیم رفت، پاسخ دیلورنتیس به درخواست قبلی ما به شکلی بود که فکر می کنم امسال تفاوتی در آن ایجاد نخواهد شد. فکر می کنم درستش این باشد که مارک همچنان لباس لاجوردی ناپولی را برتن کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: